In your overhead panel, that is.
I forget the temp ranges for orange versus red because we almost never get those temps in FL, but I bet I see an orange snowflake tomorrow morning!
(And we need a shivering smiley!)
In your overhead panel, that is.
I forget the temp ranges for orange versus red because we almost never get those temps in FL, but I bet I see an orange snowflake tomorrow morning!
(And we need a shivering smiley!)
Last edited by gulfcat; 2009-01-22 at 05:51 PM. Reason: clarity
Marge's Two Cat, One Hamster Household:
Gulfcat: 1999 White 2.5L MTX, mine forever & now my project car after 175K miles as dd, mom-car, race car, touring car, ... someday I'll quit modding it. Really. I promise.. CougarDB
NiteCat: 2002 Black 2.5L MTX, my daily-driver, but yes, I've started modding it, too. CougarDB
Holmes: 2010 Dune Kia Soul ! 2.0L MTX, taken over by Margaret, who's put 125K miles on it since Nov. 2010.
I've been seeing the red snowflake for weeks. It got down to -22 a couple nights ago.![]()
'99 Cougar V6 ATX, silver frost, Roush clone, SVT Lite, Nautilus CAI, Trubendz/Magnaflow exhaust, gutted pre-cats, BAT Euro suspension, 17" Enkei wheels
Cougar DB Car Domain
Mine's been on since about November. It's been red a lot here lately.
I'm in Miami, and mine came on...... I took pics of everythingggggg.... i will post later when i upload the pics.
BC2 Front Bumper - VIS Z3 Fenders - Drift Sideskirts/Back bumper - Visteon Spoiler - K&N Short Ram - Auzzie Headlights - MSDS Headers -WeaponR Ypipe - Test Pipe - SVT Lite - Dual magnaflow - OMP FSTB - ST200 RSTB - Eibach low - DMD - Torsen
Bookmarks